neljapäev, september 10, 2009

Majutus ja söök

Terve meie kamp: 9 eestast, 3 itaallast, 1 bulgaarlane ja 1 portuallane asustati kolmestesse kämpinugtesse, milles on köök, wc ja vannituba (üldiselt). On väga ilusaid maju aga on ka mitte (meie oma näiteks, kuid me suutsime teha selle suhteliselt korda).

Mina elan samas majas koos Poku ja Jutaga ning meil on päris lõbus^^ Juta teeb ka väga hästi süüa. Aga magada nad mul küll ei lase - kogu aeg hilja magama ja ülivara üles, aga see on üle elatav.

Meid söödetakse paksuks. Me saame kõike mida tahame (peale alkoholi, suitsude ja šokolaadi) ja sellistes kogustes nagu me ise tahame.

Linnas julgen ma tellida ainult asju mida ma näen, kuna kõik menüüd on poola keelsed ja keegi ei räägi eriti inglise keelt. Olen proovinud ka erinevaid poola õllesid ja jõudnud järeldusele, et osad on head ja osad on halvad, kuid nende nimesid ma meelde ei ole suutnud jätta.

Kommentaare ei ole: